Marketing Week

Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ με Yahoo-Oath Digital / New Media | 19 Σεπτεμβρίου 2018 | 15:21 Με στόχο τη δημιουργία μιας έντονης και καινοτόμας ψηφιακής οπτικής εμπειρίας, το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, αξιοποιούν τα διαθέσιμα εργαλεία του digital branding για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

19/9, 15:27
Ένατη χρονιά για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2018
Με προτεραιότητα την επιβράβευση των καλύτερων πρακτικών εξυπηρέτησης στην ελληνική αγορά, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για ένατη χρονιά φέτος, διοργανώνει τα Εθνικά Βραβεία Εξυπ...

Advertising

18/9, 14:51
ΜcCann και Δωδώνη σε νέα digital καμπάνια
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα digital καμπάνια της Δωδώνη για το γιαούρτι Δωδώνη Κλασικό, προσκαλώντας το κοινό να ταξιδέψει στην Ήπειρο μέσα από μία αγαπημένη κλασική γεύση, τη γεύση από Δωδώνη.

Media

19/9, 15:22
«Open» το νέο όνομα του Epsilon TV
Σε rebranding προχωρά το Epsilon TV, το οποίο ετοιμάζεται να λανσάρει νέο όνομα, νέο λογότυπο και νέο περιεχόμενο.

Creativity

18/9, 10:18
Socialab | Energizer | Καμπάνια
Η Socialab επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια της Energizer, με κεντρικό μήνυμα το «Ατελείωτη Ενέργεια».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

19/9, 15:23
Ο Σωτήρης Κοντιζάς σε νέα καμπάνια της Misko
Nέα digital καμπάνια λανσάρει η Misko Χρυσή Σειρά, με την υπογραφή της Soho Square. Το πρώτο βίντεο της καμπάνιας βρίσκεται ήδη στον «αέρα».

Public Relations

18/9, 14:47
Ανάθεση της Novartis στην Ikon Porter Novelli
Η Ikon Porter Novelli αναδείχθηκε νικήτρια σε spec που διενεργήθηκε από την Novartis Hellas.

Market Research

19/9, 15:30
Ξεκινά τον Οκτώβριο η έρευνα super market της Braincandy
Τον Οκτώβριο ξεκινάει το Supermarkets’ BrandBeat, η πολύ-συμμετοχική έρευνα της Braincandy, για τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα (online και offline).

Μόνιμες Στήλες

17/9, 08:19
Τελείωσαν τα μνημόνια και έρχεται άραγε η ανάκαμψη;
Η διαφήμιση ως πρόδρομη μεταβλητή, στις κανονικές οικονομίες που ζουν κανονικούς οικονομικούς κύκλους, προβλέπει -μας λέει η οικονομική θεωρία και τα σχετικά εμπειρικά στοιχεία- την ανάκαμψη που έρχετ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκδηλώσεις - Συνέδρια


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778