Marketing Week

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Η Orange νικήτρια σε spec της Coca-Cola HBC Public Relations | 19 Οκτωβρίου 2017 | 15:41 Μετά από διεθνή διαγωνισμό με τη συμμετοχή τεσσάρων πρακτορείων, η Orange επιλέχθηκε από την Coca-Cola HBC, για την προώθηση του προγράμματος εσωτερικής επικοινωνίας του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού με όνομα «Health & Dependent Care».
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

19/10, 15:44
40 πολίτες βρήκαν ήδη εργασία μέσω του Job Center
Μέσα στους πρώτους μήνες λειτουργίας του Job Center της British American Tobacco Hellas, περίπου 40 άνθρωποι βρήκαν εργασία στηριζόμενοι από το πρόγραμμα του πρώτου ολοκληρωμένου Κέντρου Επανένταξης σ...

Advertising

19/10, 15:43
Από την Trabaho η καμπάνια της Groupama
Με πέντε νέα διαφημιστικά σποτ, η Groupama Ασφαλιστική εμπλουτίζει την ήδη υπάρχουσα διαφημιστική της καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Τι ωραία να νιώθεις σιγουριά στη ζωή, χωρίς ίσως, μπορεί κι ama».

Media

18/10, 15:37
Διευρυμένα καθήκοντα για τον Τάσο Αργυρό στην 24Media
Ο Τάσος Αργυρός αναλαμβάνει καθήκοντα Group Commercial Director σε όλα τα Μέσα του ομίλου της 24Media.

Creativity

18/10, 09:33
Imba | Lux | Digital
Για να αποτελέσει μια γυναίκα πηγή έμπνευσης δεν αρκεί μόνο η ομορφιά της, γιατί όταν νιώθει υπέροχα το αισθάνονται και οι γύρω της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

19/10, 15:42
Ο Κώστας Βαϊμάκης, νέος Διευθυντής του Ratpack.gr
Ο Κώστας Βαϊμάκης αποτελεί τον νέο Διευθυντή του ανδρικού site της DPG Digital, Ratpack.gr.

Public Relations

18/10, 15:45
Η Sales Promotion Center για το Aperol Spritz
Tο sales promotion center ανέλαβε το σύνολο της ενεργοποίησης του brand Aperol το φετινό καλοκαίρι, και συγκεκριμένα activation concept, development, event management, execution.

Market Research

16/10, 15:24
Στην Metron Analysis αναθέτει η ΕΕΤΤ
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) επέλεξε την Metron Analysis για την ανάθεση του έργου της «Διεξαγωγής έρευνας αγοράς για τη χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στην Ελλ...

Μόνιμες Στήλες

18/10, 09:54
Ο αυτόματος πιλότος και η σημασία του
Σίγουρα θα έχετε ακούσει την έκφραση «να σπάσουμε τον αυτόματο πιλότο», ιδιαίτερα όταν πρόκειται να «πείσουμε» τον κόσμο να αγοράσει το δικό μας προϊόν και όχι του ανταγωνιστή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκδηλώσεις - Συνέδρια


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778