Marketing Week

Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Νέος Διευθύνων Σύμβουλος στην Opel Hellas Marketing | 14 Δεκεμβρίου 2017 | 15:44 O Γιάννης Πασσάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel Hellas, αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρεία έπειτα από θητεία 30 και πλέον ετών.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

14/12, 15:45
Ο Μηνάς Μαυρικάκης αποχωρεί από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Μετά από πολυετή θητεία, ο Μηνάς Μαυρικάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και Μέλος ΔΣ, αποφάσισε να αποχωρήσει στις 31 Δεκεμβρίου.

Advertising

14/12, 16:05
H MullenLowe λανσάρει το Olistel της Power Health
To Olistel, το οποίο δημιουργήθηκε από την Power Health για να προσφέρει ολιστική φροντίδα του οργανισμού σε 5 άξονες, με 2 ενεργά συστατικά από 22 φρούτα και λαχανικά, προβάλλεται μέσα από το νέο τηλ...

Media

13/12, 16:19
Ο Αnt1 στηρίζει το «Χαμόγελο του Παιδιού»
Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Αnt1 «Κάθε Παιδί, μία Αγκαλιά», φέτος τα Χριστούγεννα, Ρουκ Ζουκ και Still Standing παίζουν και στηρίζουν τα παιδιά από τον Οργανισμό «Το ...

Creativity

11/12, 09:52
MRM//McCann | Praktiker | Digital
Η MRM//McCann, για λογαριασμό των Praktiker, δημιούργησε την online σειρά «Μόνος το Σπίτι», με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Γιώργο Πυρπασόπουλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

14/12, 16:07
New Business για τη Generation Y
Την δημιουργία της ηλεκτρονικής προέκτασης του φυσικού καταστήματος της φαρμακοποιού Κατερίνας Δασκαλάκη στο Ρέθυμνο της Κρήτης ανέλαβε η Generation Y, λανσάροντας το Pharmafresh.gr.

Public Relations

14/12, 16:19
Η Greenmind για τα παιδιά του Νοσοκομείου Ελπίδα
Η Greenmind Advertising οργάνωσε την Χριστουγεννιάτικη γιορτή για τα παιδιά της ογκολογικής μονάδας παίδων «Μαριάννα Βαρδινογιάννη – Ελπίδα», με τη χορηγία της φαρμακευτικής εταιρείας Bristol Myers Sq...

Market Research

8/12, 13:50
Βraincandy: Πώς νιώθουν σήμερα οι Έλληνες για τις μάρκες αυτοκινήτων;
H Braincandy, εταιρεία έρευνας αγοράς με ειδίκευση σε καινοτόμες μεθοδολογίες, διοργανώνει ανοιχτό δωρεάν webinar όπου θα παρουσιαστούν ευρήματα έρευνας εικόνας για μάρκες αυτοκινήτου, η οποία πραγματ...

Μόνιμες Στήλες

13/12, 09:56
Νέα ιστορία αθλιότητας, τύπου αγγελιοσήμου
Νεκρανάσταση του αγγελιοσήμου, με επιβολή του με άλλο όνομα αυτή τη φορά στο διαδίκτυο και ταυτόχρονη επαναφορά της λογικής των φόρων υπέρ τρίτων από την πίσω πόρτα, επιχειρεί η κυβέρνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778