Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 21 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Διεθνείς διακρίσεις γεύσης & ποιότητας: Εξωστρέφεια με… «χρυσά» μετάλλια!
Οι ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών έχουν κατανοήσει πλέον τη σημασία και την αξία της εξωστρέφειας για την ανάπτυξή τους και επενδύουν σε αυτήν. Στο πλαίσιο αυτό, συμμετέχουν και σε διεθνείς διαγωνισμούς γεύσεις και ποιότητας, με τα ελληνικά προϊόντα να λαμβάνουν πληθώρα διακρίσεων, κάνοντας δυναμικά αισθητή την παρουσία της χώρας στη διεθνή αγορά.

Advertising

Nick Law, Publicis Groupe: Το μυστικό κάθε επιτυχίας
O Nick Law διακρίνει δύο είδη δημιουργικότητας: Το άμεσο storytelling και τη συστηματική σκέψη. Η ισορροπία ανάμεσα στα δύο είναι το μυστικό κάθε επιτυχίας και η προσέγγιση που τον έχρισε Chief Creative Officer του Publicis Groupe.

Media

Τηλεόραση και αποτελεσματικότητα: Πρόκληση η μείωση του brand loyalty
Ας μιλήσουμε για την αναγκαιότητα των GRP’s στην τηλεόραση. Αγοράζουμε GRPs, γιατί είναι τα «τουβλάκια» που κτίζουν την Κάλυψη κάθε καμπάνιας. Και η καμπύλη κάλυψης έχει την μορφή που φαίνεται στο σχήμα 1. Η οικονομική κρίση μείωσε σημαντικά το loyalty στις μάρκες. H σχετική ερώτηση της έρευνας TGI της MRB Hellas, το αποτυπώνει ξεκάθαρα: «Όταν βρω καλή μάρκα, δεν την αλλάζω».

Creativity

Publicis One | Bristol-Myers Squibb | Καμπάνια Creativity
Η Publicis One δημιούργησε για λογαριασμό της Bristol - Myers Squibb την καμπάνια ενημέρωσης και αφύπνισης για το μελάνωμα «Το Δέρμα Δεν Ξεχνά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778