Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 23 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 1541

Κυκλοφορία: 18/6/2018 Κυρίως Θέμα: Admine: «Στόχος μας η δημιουργία emotional traction, όχι απλά διαφήμισης» Διαβάστε Επίσης: Ευκαιρία η αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Χυμοί, αναψυκτικά: Φυσικότητα στα προϊόντα, καινοτομία στο Marketing
Οι ολιγοθερμιδικές και πιο φυσικές επιλογές φαίνεται να οδηγούν το τελευταίο διάστημα την κατηγορία, η οποία προσπαθεί να ξεπεράσει την πτώση στην κατανάλωση των τελευταίων ετών. Με πιο «ευθύ», λιτό και διαδραστικό τρόπο, τα brands προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές και να ξεχωρίσουν σε ένα τοπίο έντονου ανταγωνισμού.

Advertising

Young Lions Competitions Greece 2018: Χωρίς Print εκπροσώπηση η Ελλάδα στις Κάννες
Με θέμα των φετινών Young Lions Competitions Greece τη διαφήμιση της Διαφήμισης, οι νέοι επαγγελματίες του χώρου έβαλαν τα δυνατά τους να αποδείξουν ότι η επόμενη γενιά διαφημιστών είναι ήδη «εδώ». Παρόλα αυτά, χωρίς εκπροσώπηση στην κατηγορία Print θα βρεθεί φέτος η χώρα μας στις Κάννες, καθώς η Κριτική επιτροπή επέλεξε να μην δώσει βραβείο στη συγκεκριμένη κατηγορία, παρά τον μεγάλο αριθμό συμμετοχών.

Media

Τηλεόραση και Digital Media: «Παρ’ το αλλιώς..!»
«Μόνο τα digital media δουλεύουν για τη μάρκα μου. Η τηλεόραση είναι για να κρατηθούμε λίγο ακόμα και θα την κόψουμε». Αυτό άκουσα πρόσφατα από τον Marketing Manager γνωστής εταιρείας. Προσωπικά δεν συντάσσομαι πίσω από τόσο γενικούς αφορισμούς. Έχω δει προϊόντα να κάνουν εξαιρετική καριέρα με υποστήριξη από την τηλεόραση και άλλα να τα πηγαίνουν περίφημα με υποστήριξη από τα ψηφιακά μέσα. Αλλά μπήκα σε σκέψεις…

Creativity

4WiseMonkeys | Tsakiris Chips | Τηλεόραση Creativity
Με ένα νέο τηλεοπτικό σποτ από τους 4WiseMonkeys, τα Tsakiris Chips επιστρέφουν «Ιn Da Farm».

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • MullenLowe Athens | Kerrygold | Τηλεόραση
  • The Newtons Laboratory | Κωτσόβολος | Καμπάνια
Digital / New Media

Θοδωρής Μουλός, CEO, Growthrocks: «Το Growth Hacking χτίζει επιτυχημένα brands»
Το Growth Hacking δεν είναι κάποια «underground» δραστηριότητα, όπως ίσως ακούγεται. Τουναντίον αποτελεί σημαντικότατη τάση ανάμεσα στις digital marketing πρακτικές, με στόχο τη γρήγορη ανάπτυξη των επιχειρήσεων με έξυπνες και οικονομικές τακτικές marketing.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Social Media Conference 2018, Director's Cut | Social Media Marketing: Από το Disruption της κουλτούρας στη δημιουργία νέας
Μόνιμες Στήλες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778