Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας
Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Advertising

40 χρόνια Bold Ogilvy | Τα χρόνια περνάνε, η Δημιουργικότητα ποτέ.
«Τα χρόνια περνάνε, η Δημιουργικότητα ποτέ». Με αυτή τη φράση και μέσα από ένα περιεκτικό infographic, η Bold Ogilvy ξεδιπλώνει τη δημιουργική και επιχειρηματική ιστορία της, γιορτάζοντας φέτος τα 40 της χρόνια.

Media

Διαφήμιση και συνδρομητική tv: Περιεχόμενο, περιεχόμενο, και πάλι περιεχόμενο!
Η έκφραση «Content is king» του Bill Gates βρίσκει ιδανική εφαρμογή στον χώρο της συνδρομητικής τηλεόρασης. Οι πλατφόρμες επενδύουν στον συνεχή εμπλουτισμό τους με ποιοτικό περιεχόμενο, προσφέροντας ψυχαγωγία στους συνδρομητές, αλλά και ένα ιδανικό περιβάλλον στους διαφημιζόμενους για να προσεγγίσουν το κοινό που τους ενδιαφέρει.

Creativity

FCBGnomi | Blue Star Ferries | Τηλεόραση Creativity
Η Blue Star Ferries παρουσιάζει τη νέα της διαφημιστική ταινία, η οποία βρίσκεται ήδη στον «αέρα».

Digital / New Media

Lucjan Exner, Inmobi: Σε «hangover» ως προς την υιοθέτηση του «mobile-first»
Παρόλο που πολλοί διαφημιζόμενοι βρίσκονται ακόμα σε «hangover», καθώς μεταβαίνουν από το web στο mobile περιβάλλον, εντούτοις το mobile διεκδικεί τον τίτλο του «mobile first» στο digital mix τους, αποτελώντας το πιο οικείο και άμεσο μέσο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778