Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2019
Αγορά Γιαουρτιού: Ευρηματικότητα και 360ο επικοινωνία δίνουν ώθηση στην «παράδοση» Κατηγορία στην οποία ευδοκιμεί η καινοτομία και η χρήση ασυνήθιστων συνδυασμών και υλικών, η αγορά γιαουρτιού χαρακτηρίζεται από τα πολλά και συνεχή λανσαρίσματα. Σημαντική συμβολή στην επιτυχία ενός προϊόντος παίζει η ποιότητα, η γεύση, η πρωτοτυπία...
2 Νοεμβρίου 2016 | 11:06
Topics: Special Reports, Trends, Τρόφιμα - Ποτά
Σνακς: Επένδυση σε ποικιλία, καινοτομία και δυναμική επικοινωνία Σε μια κατηγορία που ευνοεί την καινοτομία, οι καταναλωτές αναζητούν συνεχώς νέες γεύσεις, συνδυασμούς και συστατικά. Τα brands επιλέγουν να επενδύσουν στην ποιότητα, στη διαρκή προϊοντική ανανέωση, στις προσφορές και στην ολιστική επικοινωνία.
12 Οκτωβρίου 2016 | 11:17
Topics: Special Reports, Trends, Τρόφιμα - Ποτά
Ελαϊς-Unilever Hellas: Πρόγραμμα αειφόρου καλλιέργειας τομάταςΜε στόχο να ενισχύσει τη βιωσιμότητα της τοπικής παραγωγής, η Ελαϊς-Unilever Hellas εγκαινίασε το 2011 πρόγραμμα αειφόρου καλλιέργειας τομάτας. Η πρωτοβουλία, εντάσσεται στο παγκόσμιο σχέδιο δράσης της Unilever για την αειφορία και έχει ήδη να παρουσ...
9 Ιουλίου 2013 | 09:14
Topics: Τρόφιμα - Ποτά
Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, ATCOM: «Τεχνολογία και personalisation οδηγούν στην εποχή των omnipresent brands»Τι επιφυλάσσει για τα brands η τεχνολογική εξέλιξη και πώς μπορούν να την αξιοποιήσουν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο; Ποια είναι τα σημαντικότερα δι... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Pelle Sjoenell, Worldwide Chief Creative Officer BBH: Αυτό που ονομάζουμε «πρόβλημα», δεν υφίσταταιΗ Bartle Bogle Hegarty είναι ένα από τα κορυφαία agencies παγκοσμίως εδώ και δεκαετίες. Ο Pelle Sjoenell, νικητής πολλών Cannes Lions, είναι ο διάδοχο... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα