Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2019
Αγορά αυτοκινήτου: Ισορροπώντας σε «κινούμενη άμμο»Με πτώση πωλήσεων που ξεπέρασε το 30% έκλεισε το 2011 για την αγορά αυτοκινήτου, πτώση που ακολούθησε το ήδη πολύ κακό 2010. Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τη χρονιά που πέρασε έπεσαν κάτω από το ψυχολογικό όριο των 100.000 ταξινομήσεων, ξεπερνώντας ορ...
15 Μαΐου 2012 | 10:27
Topics: Αυτοκινητοβιομηχανία
Η Citroen στην PollenΤο σύνολο του διαφημιστικού λογαριασμού της Citroen του ομίλου Συγγελίδη ανέλαβε σύμφωνα με πληροφορίες η Pollen Advertising.
25 Απριλίου 2012 | 16:33
Topics: New Business, News, Αυτοκινητοβιομηχανία
Σίσσυ Γκακνή, Fiat Group Automobiles Hellas: Διορατικότητα, ανάπτυξη και εξωστρέφεια, τα ατού μαςΕάν προσπαθήσει κανείς να εντοπίσει μια εταιρεία στον χώρο του αυτοκινήτου που αντέχει τους κλυδωνισμούς της κρίσης και ταυτόχρονα ενισχύει διαρκώς τη θέση της στην αγορά, ίσως να μην έβρισκε άλλη από τη Fiat Group Automobiles Hellas.
3 Απριλίου 2012 | 11:40
Topics: Αυτοκινητοβιομηχανία, Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, ATCOM: «Τεχνολογία και personalisation οδηγούν στην εποχή των omnipresent brands»Τι επιφυλάσσει για τα brands η τεχνολογική εξέλιξη και πώς μπορούν να την αξιοποιήσουν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο; Ποια είναι τα σημαντικότερα δι... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Pelle Sjoenell, Worldwide Chief Creative Officer BBH: Αυτό που ονομάζουμε «πρόβλημα», δεν υφίσταταιΗ Bartle Bogle Hegarty είναι ένα από τα κορυφαία agencies παγκοσμίως εδώ και δεκαετίες. Ο Pelle Sjoenell, νικητής πολλών Cannes Lions, είναι ο διάδοχο... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα