Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2019
Γιώργος Αναστασιάδης: Ελληνικό εθνικό brandΚάνω ένα διάλειμμα στα άρθρα μου για το χτίσιμο στην Ελλάδα διεθνών brands μιας και αυτές τις μέρες έγινε έντονη η συζήτηση για το εθνικό μας brand. Διαβάζω ότι ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ πρότεινε στον Πρωθυπουργό την ανάπτυξη συστήματος branding της χώρας...
4 Ιουνίου 2013 | 09:51
Topics: Branding, Trends
ΕΒΓΕ 2013: Η γραφιστική κοινότητα μεγαλώνει και βραβεύεταιΣε πείσμα των καιρών, μία από τις πιο δημιουργικές «φυλές» του ελληνικού επιχειρείν, η κοινότητα των γραφιστών, εξακολουθεί να αναπτύσσεται. Κύριο χαρακτηριστικό των ΕΒΓΕ του 2013 υπήρξε η διασπορά-ρεκόρ των βραβείων, με 32 ονόματα να βραβεύονται για...
14 Μαΐου 2013 | 10:10
Topics: Branding, Design
Γιώργος Αναστασιάδης: Made in Greece σε 12 βήματα. Βήμα 3: «Θεμελιώδης ιδεολογία»Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή: Ελληνική επιχείρηση γιγαντώνεται στην ελληνική αγορά δημιουργώντας ισχυρό brand το οποίο κυριαρχεί ακόμα και αν απέναντι του υπάρχουν ισχυρά brands μεγάλων πολυεθνικών. Και όταν τα αποτελέσματά της αρχίζουν να πιάνουν ταβά...
9 Μαΐου 2013 | 09:21
Topics: Branding
Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, ATCOM: «Τεχνολογία και personalisation οδηγούν στην εποχή των omnipresent brands»Τι επιφυλάσσει για τα brands η τεχνολογική εξέλιξη και πώς μπορούν να την αξιοποιήσουν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο; Ποια είναι τα σημαντικότερα δι... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Pelle Sjoenell, Worldwide Chief Creative Officer BBH: Αυτό που ονομάζουμε «πρόβλημα», δεν υφίσταταιΗ Bartle Bogle Hegarty είναι ένα από τα κορυφαία agencies παγκοσμίως εδώ και δεκαετίες. Ο Pelle Sjoenell, νικητής πολλών Cannes Lions, είναι ο διάδοχο... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα