Marketing Week

Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2018

Η ΙΔΕΑ: H Socialab, εμπνευσμένη από την corporate ταινία της ZeniΘ, υλοποίησε την digital καμπάνια «Ιστορίες εμπιστοσύνης από τη ZeniΘ». Το concept είναι στηριγμένο στην έννοια της εμπιστοσύνης, η οποία αποτελεί βασική αξία της εταιρείας και κεντρικό πυλώνα της επικοινωνίας της. Η καμπάνια εκτυλίσσεται σε digital περιβάλλον και συγκεκριμένα με videos που έχoυν δημιουργηθεί με πρωταγωνιστές τον Παραολυμπιονίκη κολύμβησης Αντώνη Τσαπατάκη, τον ηθοποιό Δημήτρη Μακαλιά και τον σεφ-παρουσιαστή Βασίλη Καλλίδη, τα οποία προβάλλονται σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram και LinkedIn), στο YouTube, καθώς και στην επίσημη ιστοσελίδα της ZeniΘ. Μέσω των videos οι τρεις πρωταγωνιστές εξιστορούν πώς η εμπιστοσύνη που έδειξαν σε κάποιον κατά τη διάρκεια της πορείας τους, στο τέλος επιβραβεύτηκε και τους βοήθησε να φτάσουν στην κορυφή. Η καμπάνια συνοδεύεται και από Facebook διαγωνισμό.





©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778