Marketing Week

Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

Η ΙΔΕΑ: H MRM//McCann υλοποίησε για τη Vapona την καμπάνια «Η τρύπα του ανεξήγητου», το concept της οποίας βασίζεται στα ανεξιχνίαστα ερωτήματα που υπάρχουν γύρω από τον σκόρο. Μέσα από digital videos και social content, ο γνωστός stand-up comedian Ζήσης Ρούμπος έδωσε τις απαντήσεις στα ερωτήματα και χάρισε άφθονο γέλιο. Η καμπάνια είχε παρουσία σε Facebook και YouTube, ενώ στο microsite της ενέργειας www.minenoxleiste.gr η Vapona προσέφερε, μεταξύ άλλων, ένα δωρεάν ταξίδι σε 5 τυχερούς του διαγωνισμού που στο μάθημα της σκορο-εξόντωσης πήραν άριστα 10’. Στόχος της MRM//McCann ήταν να εγκαθιδρύσει τη Vapona ως ηγέτη στην αγορά των σκοροκτόνων, εκπαιδεύοντας παράλληλα τον καταναλωτή για την αποτελεσματική καταπολέμηση του σκόρου. H καμπάνια ολοκληρώθηκε στις 21 Μαΐου.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778