Marketing Week

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Με μια νέα, καλοκαιρινή digital και outdoor καμπάνια, την οποία υπογράφει η Bold Ogilvy, το Ούζο 12 προσκαλεί το κοινό να κρατήσει, αυτό το καλοκαίρι, μόνο την ουσία και να αφιερώσει περισσότερο χρόνο σε εκείνους που το αξίζουν περισσότερο. Η καμπάνια χρησιμοποιεί χαρακτηριστικές εικόνες της Ελλάδας, με έντονη συναισθηματική αξία που φέρνουν όμορφους και δυνατούς συνειρμούς. Κάθε εικόνα συνοδεύεται από τρεις λέξεις που συνδέονται τόσο με την ίδια την εικόνα (όπως η καθαρότητα της θάλασσας και το τσούγκρισμα με αγαπημένα πρόσωπα), όσο και τις αξίες του Ούζο 12: Παράδοση, αυθεντικότητα, διαχρονικότητα, αλήθεια, καθαρότητα, μοναδικότητα. Με βάση την κοινή αυτή διάσταση αξιών, το Ούζο 12, μας παρακινεί να «Κρατάμε μόνο την ουσία». Η διανομή του Ούζο 12 γίνεται από τη Β.Σ. Καρούλιας.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778