Marketing Week

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Γερμανού εστιάζει στην «τρέλα» που μας πιάνει, όταν ανοίγουμε ένα δώρο τεχνολογίας. Για να μεταφέρει αυτήν την «τρέλα», προσκάλεσε, σε μία απολαυστική συζήτηση, τους γνήσια «τρελαμένους» κωμικούς, Φάνη Λαμπρόπουλο, Θανάση Πασσά και Νικόλα Ράπτη, που αναλύουν με τον δικό τους, μοναδικό τρόπο τα συναισθήματά τους για τα δώρα τεχνολογίας.

Το συμπέρασμα από τις αντιδράσεις τους δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το γεγονός, ότι αν τα δώρα τεχνολογίας «τρελαίνουν» ακόμα και τους πιο «τρελαμένους», οι δικοί μας άνθρωποι, αυτές τις γιορτές, σίγουρα θα ξετρελαθούν με δώρα από τον Γερμανό. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, οι τρείς πρωταγωνιστές, εκτός των TV spots, μας μιλούν μέσα από YouTube pre-rolls, Instagram stories κ.ά., για τα «τρελά» συναισθήματα που προκαλούν σε όλους τα δώρα τεχνολογίας. Η καμπάνια έγινε από την Ogilvy Greece, σε παραγωγή της Foss Productions και σκηνοθεσία του Βασίλη Μπουραντά.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778