Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

Μόνιμες Στήλες

Editorial

Δημήτρης Κορδεράς 9/11, 09:33
TV Insider 2019: Τhe day after…
To 2019 αναμένεται να αποτελέσει χρονιά ορόσημο για την ελληνική τηλεόραση. Όχι φυσικά διότι θα κυλήσει χωρίς το πρώτο κανάλι της ιδιωτικής τηλεόρασης...

Brain Stories

5/10, 09:55
Πώς να τραβήξετε την προσοχή
Η όραση είναι η αίσθηση που απασχολεί περισσότερο από κάθε άλλη τον εγκέφαλό μας. Καθημερινά διαχειρίζεται εκατομμύρια πληροφορίες με εξαιρετική ταχύτ...

Φήμη & Επι-κοινωνία

12/3, 09:43
Δημιουργώντας ένα «κίνημα»
Τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις και η επικοινωνία τους έχουν στραφεί στη δημιουργία περιεχομένου κάθε μορφής ως το πιο δυνατό εργαλείο με στόχο ν...

Επί τάπητος

7/11, 09:00
Ποιός ευθύνεται για το κλείσιμο του Mega;
Ποιος ευθύνεται για το κλείσιμο του Mega; Η απάντηση στο ερώτημα έχει ιδιαίτερη σημασία, μια που το κανάλι δεν ήταν μια απλή ιδιωτική εταιρία. Οι μετο...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Guest Editor

5/1, 08:27
Deep Learning στη διαφήμιση
Το τελευταίο διάστημα οι συζητήσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη κυριαρχούν, με σημαίνουσες προσωπικότητες και παγκόσμιους κολοσσούς να υποστηρίζουν και ...

Marketing... Rules!

Πάνος Μπόλλας 12/11, 09:42
"Marketing... Rules!" του Πάνου Μπόλλα
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… Κατά την άποψή μου η μία και μεγαλύτερη πρόκληση είναι η καθαυτή επανάσταση των τεχνολογικών δυν...

Λόγω... επικοινωνίας

Κατερίνα Πολυμερίδου 16/11, 10:37
Life in Plastic?
Η κορυφή του παγόβουνου. Όχι από πάγο, αλλά από πλαστικό. Αναρωτιέσαι ποιο να ήταν το brief που δόθηκε στο ατελιέ του National Geographic, για να απαν...

Brand Forward

2/11, 09:15
To rebranding(?) της ΝΔ
Παρά το ενδιαφέρον μου για την πολιτική, σπάνια μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον θέματα εγχώριου πολιτικού branding.

Modern Advertising

15/6, 09:53
Marketing & διαφάνεια
Στις 25 Μαΐου με την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) αλλάζουν πολλά!

CMO 2020

2/10, 09:29
Marketing στην εποχή των bitcoins
Το νέο entry στο λεξιλόγιο του σύγχρονου CMO θα είναι το block chain.

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Media:Possible

5/11, 09:17
Log-level data
Τα log-level data είναι όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με ένα impression, όπως, δεδομένα γεωγραφικής προέλευσης, διευθύνσεις URL, αναγνωριστικά cooki...

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778