Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2017

Μόνιμες Στήλες

Editorial

4/10, 08:13
Στρατηγική ουσίας για το native advertising
Όταν ένας τομέας διαφήμισης αναμένεται να αυξηθεί την επόμενη τριετία κατά 127%, δεν μπορεί παρά να αποτελεί κυρίαρχο τομέα, στον οποίο διαφημιστές κα...

Brain Stories

18/10, 09:54
Ο αυτόματος πιλότος και η σημασία του
Σίγουρα θα έχετε ακούσει την έκφραση «να σπάσουμε τον αυτόματο πιλότο», ιδιαίτερα όταν πρόκειται να «πείσουμε» τον κόσμο να αγοράσει το δικό μας προϊό...

Φήμη & Επι-κοινωνία

13/10, 11:22
Η επικοινωνία μέσα είναι η …εικόνα έξω!
Ο Προπονητής, ο Καθηγητής, ο Διευθυντής, ο Πρόεδρος, ο Διευθύνων Σύμβουλος.

Επί τάπητος

11/10, 08:09
Φλουρί κωνσταντινάτο ή βαρέλι δίχως πάτο;
Ποια είναι τελικά η αξία των τηλεοπτικών αδειών που ετοιμάζεται να μοιράσει το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης; Το ποσό από το οποίο υπάρχει πρόθεση ...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Λόγω... επικοινωνίας

6/10, 08:19
Η αλήθεια να λέγεται
«Έχει συμβεί ποτέ να δεχθείτε πιέσεις ή παρεμβάσεις από διαφημιζόμενό σας, αναφορικά με το ειδησεογραφικό σας προϊόν;».

Brand Forward

29/9, 11:26
Πρώτη ήττα του αντι-επιχειρείν;
Όταν αναφέρομαι στις αιτίες που είναι τόσο λίγα τα ελληνικά brands διεθνούς εμβέλειας, ξεχωρίζω αυτό που έχω βαφτίσει ως «αντι-επιχειρείν»: την εχθρικ...

Modern Advertising

5/7, 12:28
Keyboard payments: Η «απάντηση» των τραπεζών
Με αφορμή το πρόσφατο λανσάρισμα των P2P payments μέσω των iMessages από την Apple, σήμερα θα αναλύσουμε αυτή τη νέα τάση που ήρθε για να προστεθεί στ...

CMO 2020

2/10, 09:29
Marketing στην εποχή των bitcoins
Το νέο entry στο λεξιλόγιο του σύγχρονου CMO θα είναι το block chain.

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Media:Possible

25/9, 07:49
Blocking Annoying Ads Part II
Καθώς η Google προετοιμάζεται να αναπτύξει μια έκδοση αποκλεισμού διαφημίσεων από το Chrome (Blocking Annoying Ads), όπως είχα γράψει και στο προηγούμ...

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκδηλώσεις - Συνέδρια

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778