Marketing Week - Στην ομάδα της Ogilvy Athens το 1ο βραβείο του διαγωνισμού Bumper Hack της ΕΔΕΕ

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Την 1η τριάδα συμπληρώνουν IPG Mediabrands, Tempo OMD και SYCO

Στην ομάδα της Ogilvy Athens το 1ο βραβείο του διαγωνισμού Bumper Hack της ΕΔΕΕ

20 Ιουλίου 2018 | 15:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Θεσμικά,Φεστιβάλ / Βραβεία

Ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα 16 Ιουλίου οι νικητές του διαγωνισμού Bumper Hack, που διοργανώθηκε από την ΕΔΕΕ με την υποστήριξη του Youtube και της Google.

Ζητούμενο του διαγωνισμού ήταν η δημιουργία ενός ή μιας σειράς  bumper ads, διάρκειας 6’’, που να απαντά σε συγκεκριμένο brief. Οι διοργανωτές, ζήτησαν από τους διαγωνιζόμενους να προτρέψουν με τα έργα τους τον κόσμο να κάνει συγκεκριμένες μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα του, που μπορούν όμως να βελτιώσουν τελικά τη ζωή όλων. Η ανταπόκριση στον διαγωνισμό ήταν μεγάλη, με 35 ομάδες να δηλώνουν συμμετοχή. Το 1ο βραβείο κέρδισε η ομάδα της Ogilvy Athens και συγκεκριμένα οι Αθανασία Λυκούδη, Γαία Δεληγιάννη και Μαρίσια Θωμαδάκη, για το έργο τους «You drive me lazy». Το έπαθλο που κερδίζουν είναι η δυνατότητα να παρακολουθήσουν διήμερο training για το «Youtube and the future of Creativity» στα γραφεία της Google στο Λονδίνο.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Χρήστος Κεραμιδάς, Σπύρος Σουρλαντζής και Ιάσονας Κατσούλης της IPG Mediabrands για το έργο τους «Planet of Plastic» και την τρίτη θέση μοιράστηκαν οι Δέσποινα Χοχλακίδη, Κουρή Ελένη και Μπάμπης Ζησιμόπουλος της Tempo OMD Hellas για το έργο τους «Μαζέψτε μας» και οι Σπύρος Μισοκοίλης, Ηλίας Σκενδερίδης και Τίνα Αθανασάκου της SYCO για το έργο τους «#mageia». Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής ήταν ο Βαγγέλης Δαβιτίδης, Executive Creative Director της 4WiseMonkeys, ο οποίος σχολίασε την εξαιρετική ανταπόκριση της νέας γενιάς δημιουργικών σε ένα challenging brief και ένα δύσκολο format, όπως τα bumper ads.

Ο Γιώργος Μονοκάνδυλος, Head of Branding and Creative Agencies – Google Greece, αναφέρθηκε στην εξέλιξη των διαφημιστικών format σε συνδυασμό με τις νέες τάσεις, που καθιστούν όπως είπε τέτοιες διοργανώσεις απαραίτητες. Στην κριτική επιτροπή συμμετείχαν επίσης οι Claire Cohen (e-food), Πάνος Αλεφραγκής (The Newtons Laboratory), Νέστορας Κεχαγιάς (Soho Square Athens), Νάντια Μελενίου (FAGE Greece), Λουκάς Μέξης (PublicisOne), Πάνος Μίλιας (Nestle Hellas), Αλίν Μπαρδισμπανιάν (Wind), Ελίζα Παρδαλίδη (isobar – iProspect), Δημήτρης Σαββάκος (OgilvyOne Worldwide Athens) και Φώτης Σιαδήμας (Spirits Coca Cola 3E). Δείτε τα έργα του διαγωνισμού τα οποία είναι διαθέσιμα στο κανάλι της ΕΔΕΕ στο youtube.

Marketing Week Online( 20 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778