Marketing Week - Διεθνής διάκριση για τη PHOCUS στα Sabre Awards 2018

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Απέσπασε Gold Sabre Award για την καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι»

Διεθνής διάκριση για τη PHOCUS στα Sabre Awards 2018

25 Μαΐου 2018 | 09:28 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Φαρμακοβιομηχανία,Φεστιβάλ / Βραβεία

Κορυφαία διάκριση απέσπασε η PHOCUS στα διεθνή βραβεία Sabre Awards EMEA 2018, τον μεγαλύτερο διαγωνισμό βραβείων PR παγκοσμίως.

Συγκεκριμένα, στη χθεσινή τελετή απονομής στο Άμστερνταμ, η καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» που σχεδίασε η PHOCUS για λογαριασμό της βιο-φαρμακευτικής εταιρείας AbbVie, κατέκτησε το μοναδικό βραβείο Gold Sabre Award που απονέμεται στην κατηγορία «Digital Campaign». Ο Ανδρέας Μπόνης, ιδρυτής της PHOCUS, δήλωσε: «Η κορυφαία αυτή διάκριση αποτελεί για εμάς την καλύτερη επιβράβευση. Η καμπάνια “Πιάσε το Μολύβι” κατέκτησε την κορυφαία θέση σε έναν πολύ απαιτητικό διεθνή διαγωνισμό κι αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας γεμίζει δύναμη να συνεχίσουμε να υλοποιούμε projects που συνδυάζουν την καινοτομία και την δημιουργικότητα με τη μέγιστη αποτελεσματικότητα.

Θέλω να ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά τους ανθρώπους της PHOCUS που εργάστηκαν με πάθος γι αυτό το έργο και φυσικά την ομάδα της AbbVie για την εξαιρετική συνεργασία». Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη καμπάνια έχει επίσης βραβευτεί σε άλλους σημαντικούς θεσμούς του χώρου της Επικοινωνίας, αποσπώντας Ermis Gold και Ermis Silver στα Ermis Awards 2017, 3 βραβεία στα Corporate Affairs Excellence Awards (Best Use of Social Media, Public Affairs & Stakeholder Engagement και ειδικό βραβείο Καινοτομία στην Επικοινωνία), καθώς και βράβευση στα Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ.

Marketing Week Online( 25 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778