Marketing Week - Συνεργασία της Google με τον Δήμο Θεσσαλονίκης

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Για την ενίσχυση του τοπικού τουριστικού κλάδου

Συνεργασία της Google με τον Δήμο Θεσσαλονίκης

14 Σεπτεμβρίου 2018 | 14:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Δημόσιος Τομέας

Στο πλαίσιο της συμμετοχής της στη ΔΕΘ, η Google ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, για ένα 6μηνο πρόγραμμα δωρεάν εκπαίδευσης των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων σε ψηφιακές δεξιότητες, μέσω της πρωτοβουλίας της «Grow Greek Tourism Online».

Σκοπός είναι η ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας των επιχειρήσεων ώστε να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από τον Σεπτέμβριο του ’18 μέχρι και τον Μάρτιο του ’19 και η εκπαίδευση θα γίνει με τη βοήθεια ειδικών εισηγητών της Google, των Online Advisors, οι οποίοι θα πραγματοποιούν δωρεάν εξατομικευμένες συναντήσεις και ομαδικά σεμινάρια. Κάθε τοπική επιχείρηση, είτε συνδέεται άμεσα είτε έμμεσα με τον τουρισμό, μπορεί να εγγραφεί στη διεύθυνση g.co/greektourism/thessaloniki.

Επιπλέον, η Google σχεδίασε μια αποκλειστική «ταξιδιωτική ιστορία» για την Θεσσαλονίκη μέσα από το Google Earth, η οποία παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες και στο περίπτερο της Google στη ΔΕΘ. Πρόκειται για ένα διαδραστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης, που αναδεικνύει 27 από τα σημαντικότερα αξιοθέατα και ιστορικά μνημεία της πόλης, παρουσιάζοντας έτσι την πόλη ως τουριστικό προορισμό σε χρήστες όλου του κόσμου.

Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Γενικός Διευθυντής Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα, ανέφερε σχετικά: «Οι αναζητήσεις των χρηστών του διαδικτύου για την Θεσσαλονίκη αυξάνονται συνεχώς, αποδεικνύοντας τη δυναμική θέση που διατηρεί η πόλη στον ελληνικό τουριστικό χάρτη. Σκοπός του προγράμματος Grow Greek Tourism Online είναι να ενισχύσουμε αυτή τη δυναμική».

Marketing Week Online( 14 Σεπτεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778