Marketing Week - Το Milko στη 2η θέση του YouTube Ads Leaderboard

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Με την καμπάνια «Giannis Needs Milko»

Το Milko στη 2η θέση του YouTube Ads Leaderboard

16 Ιανουαρίου 2019 | 17:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά,Φεστιβάλ / Βραβεία

Tο Milko βραβεύτηκε πρόσφατα στο YouTube Pulse, για την καμπάνια animation «Giannis Needs Milko», που κατέκτησε τη 2η θέση του YouTube Ads Leaderboard 2018.

Στο πλαίσιο αυτής της ταινίας, το Milko και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος από το 2014 μέχρι σήμερα είναι ο πρεσβευτής της καμπάνιας #pistepseto με μήνυμα Milko «Ψηλά το κεφάλι», δημιουργούν μια επικοινωνία σε μορφή animation, μεταφέροντας έτσι τη δράση στον ψηφιακό κόσμο. Ο Γιάννης, στη συγκεκριμένη καμπάνια, αναστατώνει την Ελλάδα, ζητώντας να πιεί ένα Milko πριν τον επόμενο αγώνα του στο Milwaukee, γιατί το Milko του δίνει ενέργεια. H ίδια ταινία έχει διακριθεί με 2 βραβεία και στα IAB Mix Awards 2018.

Marketing Week Online( 16 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778