Marketing Week - Karl Lagerfeld: «Αν δεν ήμουν στη μόδα, θα ήμουν στη διαφήμιση»

Κυριακή, 26 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Ο εμβληματικός δημιουργός «έφυγε» στα 85

Karl Lagerfeld: «Αν δεν ήμουν στη μόδα, θα ήμουν στη διαφήμιση»

20 Φεβρουαρίου 2019 | 18:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Μόδα

Ο σχεδιαστής και επί δεκαετίες creative director της Chanel Karl Lagerfeld απεβίωσε χθες, σε ηλικία 85 ετών στο Παρίσι.

Αν και διαμόρφωσε σε μεγάλο βαθμό τη βιομηχανία της μόδας μέσα από τις δημιουργίες του για τον γαλλικό οίκο, δάνεισε περιστασιακά το ταλέντο του σε brands από ολόκληρο το εταιρικό φάσμα, συχνά με επεισοδιακό τρόπο. Το 2004 συνεργάστηκε με την Η&Μ, όπου, με μια ταινία-πρόκληση για την υπεροψία της μόδας και της αριστοκρατίας, πρόβαλε, σε μια τολμηρή κίνηση από την πλευρά του, την οικονομική σειρά ρούχων του.

Την ίδια χρονιά, σχεδίασε τα κοστούμια για την καμπάνια του αρώματος Chanel No5, με πρωταγωνίστρια τη Nicole Kidman και budget τουλάχιστον 18 εκατ. λίρες. Αν και δεν ήταν επισήμως επικεφαλής, οι ιδιαιτερότητες του σχεδιαστή πιθανότατα «φούσκωσαν» το ποσό και οδήγησαν στη δημιουργία content house από τον οίκο μόδας, πολύ πριν το social video.

Το 2011, ο Lagerfeld σκηνοθέτησε μια σειρά από ταινίες μικρού μήκους για τα παγωτά Magnum: Δημιούργησε μια σουίτα ξενοδοχείου από σοκολάτα, με πρωταγωνιστή έναν άνθρωπο από σοκολάτα, αν και, όπως παραδέχτηκε, ο ίδιος δεν τρώει σοκολάτα. Η διάσημη φράση του «Αν δεν ήμουν στη μόδα, θα ήμουν στη διαφήμιση» προέκυψε μέσα από τη συνεργασία του με την Diet Coke, για την οποία το 2011 σχεδίασε μια σειρά special edition μπουκαλιών, ενώ τρία χρόνια μετά, ο δημιουργός «πρωταγωνίστησε» -δίνοντας τη συγκατάθεση για την εμφάνιση ενός σωσία του- σε καμπάνια τη Διεθνούς Αμνηστίας για την ευαισθητοποίηση ενάντια στα βασανιστήρια.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 20 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778