Marketing Week - Η Diageo λανσάρει το «Learning For Life» στην Ελλάδα

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Πρόγραμμα εκπαίδευσης και ευκαιριών απασχόλησης για νέους

Η Diageo λανσάρει το «Learning For Life» στην Ελλάδα

20 Φεβρουαρίου 2019 | 15:22 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Τρόφιμα - Ποτά

Η Diageo υλοποιεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα την πρωτοβουλία «Learning For Life», σε συνεργασία με την Ανθρωπιστική Οργάνωση PRAKSΙS.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να βοηθήσει τους νέους να ενταχθούν στην αγορά εργασίας και συγκεκριμένα στους κλάδους Τουρισμού και Ψυχαγωγίας, μέσω της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους. To Learning For Life, το οποίο παρουσιάστηκε νωρίτερα σήμερα σε ειδική εκδήλωση, υλοποιείται στο πλαίσιο των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Diageo και τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων.

Ξεκίνησε πιλοτικά στις 18 Φεβρουάριου, θα έχει διάρκεια 7 εβδομάδων, απευθύνεται σε νέους ηλικίας 18-35 ετών που ανήκουν σε εργασιακά ευάλωτες ομάδες και περιλαμβάνει δύο στάδια: βασική εκπαίδευση και πρακτική άσκηση. Tη βασική εκπαίδευση και εξειδίκευση των νέων στο bartending και τον καφέ έχει αναλάβει, σε συνεργασία με την Diageo, το κέντρο διά βίου μάθησης Bar Academy.

Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και το Κτήμα Κοκοτού θα προσφέρουν στους συμμετέχοντες γνώσεις και βιωματική εκπαίδευση σε θέματα μπίρας και κρασιού αντίστοιχα, ενώ η πρακτική άσκηση θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τους: όμιλος Momentum, Zambri, Lagonissi Grand Resort και Grecotel. To Learning For Life κατέχει σημαντική θέση στις δράσεις ΕΚΕ της Diageo σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ξεκίνησε το 2008 από τη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική και πλέον έχει αναπτυχθεί σε πάνω από 40 χώρες. Το πρόγραμμα παρουσίασε η Αναστασία Αγγελή, Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων της Diageo, η οποία στάθηκε στις αξίες διαφάνεια, ακεραιότητα, εμπιστοσύνη και σεβασμός, συμπληρώνοντας ότι από μόνα τους δεν είναι αρκετά, καθώς «η ευημερία των ανθρώπων μας συνδέεται με την ευημερία της κοινωνίας».

Επιπλέον, αναφέρθηκε στη στρατηγική «Diageo and society» και τους πυλώνες της, την Υπεύθυνη Κατανάλωση, το Learning for Life και το Περιβάλλον. Από την πλευρά της, η Πηνελόπη Κούρκαφα, Γενική Διευθύντρια της Diageo Ελλάδας και Ιταλίας, ανέφερε: «Το πρόγραμμα αυτό απαντά στο μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδας που είναι η ανεργία, αλλά επίσης αξιοποιεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χώρας που είναι ο τουρισμός και έχει στόχο να παρέχει γνώση σε νέους ώστε να αναπτυχθεί η φήμη της Ελλάδας με υψηλά στάνταρ ψυχαγωγίας».

Marketing Week Online( 20 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778