Marketing Week - H MullenLowe λανσάρει το Olistel της Power Health

Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με τηλεοπτικό σποτ

H MullenLowe λανσάρει το Olistel της Power Health

14 Δεκεμβρίου 2017 | 16:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Υγεία / Ομορφιά

To Olistel, το οποίο δημιουργήθηκε από την Power Health για να προσφέρει ολιστική φροντίδα του οργανισμού σε 5 άξονες, με 2 ενεργά συστατικά από 22 φρούτα και λαχανικά, προβάλλεται μέσα από το νέο τηλεοπτικό σποτ της MullenLowe σαν το ιδανικό προϊόν φροντίδας για τη σύγχρονη γενιά μεσήλικων και υπερήλικων, που ζουν τη ζωή τους με πάθος και πέρα από ηλικία.

Το σποτ προβάλλει το νέο δυναμικό και αθλητικό lifestyle του σήμερα, το οποίο υιοθετείται πια από όλο και περισσότερους ενήλικες.

Marketing Week Online( 14 Δεκεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778