Marketing Week - Νέο τηλεοπτικό της A3 για τη Macrovita

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για τη σειρά Apitherapy

Νέο τηλεοπτικό της A3 για τη Macrovita

18 Φεβρουαρίου 2019 | 15:55 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Υγεία / Ομορφιά

Με ένα νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η A3 είναι στον «αέρα» τα νέα συμπληρώματα διατροφής Macrovita Apitherapy για τον βήχα και το κρυολόγημα.

To concept βασίστηκε στο πρόβλημα που παρουσιάζει συνήθως ο ερεθισμένος λαιμός, ο οποίος κλείνει με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται η φωνή και να βγαίνει είτε πνιχτή είτε βραχνή. Έτσι στην ταινία, πρωταγωνιστεί ένα λιοντάρι με φωνή γατούλας, το οποίο ξαναβρίσκει τη φωνή του «με τη δύναμη της φύσης». Η σειρά Macrovita Apitherapy εμπλουτίστηκε με το σπρέι πρόπολης και το σιρόπι μελιού, που δεν περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη, αλάτι, γλουτένη και λακτόζη και είναι κατάλληλα για όλες τις ηλικίες από 3 ετών και πάνω. Η καμπάνια τρέχει παράλληλα σε επιλεγμένα websites με animated banners και skin ads.

Marketing Week Online( 18 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778