Marketing Week - Γιάννης Καποδίστριας, Liquid Media: «Ευθύνη των publishers ένα καθαρό περιβάλλον για επισκέπτες και διαφημιζόμενους»

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Γιάννης Καποδίστριας, Liquid Media: «Ευθύνη των publishers ένα καθαρό περιβάλλον για επισκέπτες και διαφημιζόμενους»

21 Ιουνίου 2017 | 09:32 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Λαμβάνοντας μία από τις δύο κορυφαίες διακρίσεις των Digital Media Awards 2017, και συγκεκριμένα αυτήν του «Digital Publication of the Year», το gazzetta.gr της Liquid Media απέδειξε για ακόμα μια φορά τη δυναμική του. Έχει καταφέρει να ξεχωρίσει σε έναν άκρως ανταγωνιστικό χώρο όπως αυτόν του διαδικτύου, διατηρώντας σε υψηλά επίπεδα την ποιότητα του περιεχομένου που προσφέρει στους χρήστες.

Στην επιτυχημένη πορεία του gazzetta.gr έχει συμβάλλει, μεταξύ άλλων, η δυνατή ομάδα που κρύβεται πίσω από αυτό, η έμφαση στην παραγωγή πρωτογενούς, αποκλειστικού και ποιοτικού περιεχομένου, η επένδυση σε καινοτόμες νέες τεχνολογίες, καθώς και οι διεθνείς και εγχώριες συνεργασίες, όπως επισημαίνει ο Γιάννης Καποδίστριας, Διευθύνων Σύμβουλος της Liquid Media.

MW:
Πίσω από ένα επιτυχημένο project βρίσκεται πάντα μια δυνατή ομάδα. Μιλήστε μας λίγο για την ομάδα πίσω από το gazzetta και την επιτυχημένη του πορεία.
Γιάννης Καποδίστριας: Ψυχή του gazzetta.gr αποτελούν οι δυο Διευθυντές Σύνταξης, ο Βασίλης Σαμπράκος και ο Μιχάλης Τσόχος. Πρόκειται για δύο πολύτιμα στελέχη με τεράστια εμπειρία στον χώρο της αθλητικής ειδησεογραφίας, ιδέες, δημιουργικότητα, ψυχραιμία και φυσικά ηγετικές ικανότητες. Δίπλα τους μια από τις πολυπληθέστερες δημοσιογραφικές ομάδες παράγει πάνω από 400 θέματα καθημερινά.

Η εμπορική ομάδα της Liquid Media, της οποίας ηγείται ο Τάκης Γεωργόπουλος με Διευθυντή Διαφήμισης τον Νικήτα Μαντά, αποτελείται από συνολικά 30 έμπειρα στελέχη με μεγάλη γνώση της αγοράς, που λειτουργούν απόλυτα πελατοκεντρικά και με γνώμονα τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας. Στη Liquid Media έχουν αναπτυχθεί specialist units για client service, creative, native advertising, social media και advertising operations, που διευθύνονται από expert στελέχη του κάθε τομέα.

Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην Εταιρική Επικοινωνία και την ευθύνη της έχει η Διευθύντρια του τμήματος, Ιωάννα Μπερίου. Πέρα από ενέργειες marketing, η Ιωάννα οργανώνει με συνέπεια σημαντικές χορηγικές δράσεις και ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Ο Βασίλης Παπανδρέου, έχει αναλάβει την επίβλεψη και τον συντονισμό σημαντικών έργων, ως Publishing Projects Manager, μαζί με πολλές άλλες αρμοδιότητες. Η ομάδα της Wedia σχεδίασε το gazzetta.gr από τη πρώτη του σελίδα πριν 9 χρόνια και το βοήθησε να μεγαλώσει ακολουθώντας τάσεις και τεχνολογίες. Πρόσφατα μας βοήθησε δημιουργώντας μια dedicated ομάδα ανάπτυξης και τεχνικής υποστήριξης του gazzetta.gr, η οποία λειτουργεί κάτω από την επίβλεψή της, συνδυάζοντας έτσι τα πλεονεκτήματα ενός in-house development team με την εμπειρία και τα resources ενός μεγάλου digital agency.

Στον σημερινό, άκρως ανταγωνιστικό, διαδικτυακό χώρο, είναι πλέον σαφές ότι η απλή αναπαραγωγή ειδήσεων και περιεχομένου δεν αρκεί. Τι είναι αυτό που κάνει το gazzetta να ξεχωρίζει;
Πραγματικά, αυτό που επισημαίνετε είναι ακριβώς το συστατικό που κάνει τη διαφορά στη διαδικτυακή ενημέρωση. Οι άνθρωποι και οι υποδομές στο gazzetta.gr παράγουν καθημερινά πρωτογενή θέματα, χωρίς βέβαια να περιορίζονται στη σύνταξη ειδήσεων. Φιλοξενούμε απόψεις σημαντικών αρθρογράφων που προκαλούν το ενδιαφέρον και ξεκινούν συζητήσεις. Οργανώνουμε αποστολές σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό, καλύπτοντας τα γεγονότα εκεί που συμβαίνουν. Παράγουμε εσωτερικά σειρά από βίντεο, συνεντεύξεις, συζητήσεις, ντοκιμαντέρ και ρεπορτάζ για επιλεγμένα γεγονότα.

Έχουμε σημαντικές συνεργασίες, όπως αυτήν με το FourFourTwo, το μεγαλύτερο περιοδικό για το διεθνές ποδόσφαιρο, που μας εξασφαλίζουν αποκλειστικό και ποιοτικό περιεχόμενο. Επίσης, επενδύουμε σε ειδικά θέματα, εκτενή αφιερώματα και έρευνες που κάνουν το gazzetta.gr να ενημερώνει και να προσφέρει στους αναγνώστες πολλά περισσότερα από την άμεση και αξιόπιστη ειδησεογραφία.

Υπάρχει κάποια παραγωγή που θα ξεχωρίζατε ιδιαίτερα;
Να σας πω για την πιο πρόσφατη. Φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια από το «έπος του ’87», δηλαδή από την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ, του γνωστού Eurobasket. To gazzetta.gr παρουσίασε αυτές τις μέρες ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ με τους «4 Σωματοφύλακες» της Εθνικής Ομάδας εκείνης της εποχής. Οι Νίκος Γκάλης, Παναγιώτης Γιαννάκης, Παναγιώτης Φασούλας και Φάνης Χριστοδούλου μιλούν και θυμούνται τις μέρες που άλλαξαν την ιστορία του ελληνικού μπάσκετ. Πρόκειται για μια εξαιρετική δουλειά που επιμελήθηκε η συντακτική ομάδα του Gazzetta, παρουσιάζει ο Βασίλης Σκουντής και έγινε πραγματικότητα χάρη στην ευγενική χορηγία της Eurobank, που στηρίζει με συνέπεια τις Εθνικές Ομάδες Μπάσκετ.

Το gazzetta επενδύει στο πρωτογενές περιεχόμενο, πραγματοποιώντας και αποστολές εκτός χώρας. Περιγράψτε μας τη συγκεκριμένη στρατηγική. Οι χρήστες εκτιμούν τέτοιες πρακτικές και την αξία που αυτές συνεπάγονται για το Μέσο;
Το gazzetta.gr ήταν το μοναδικό μη-τηλεοπτικό Μέσο με δικό του απεσταλμένο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Ο Δήμος Μπουλούκος κάλυψε εκτενώς όλα τα τεκταινόμενα – αγωνιστικά και μη - κατά τη διάρκεια του κορυφαίου αθλητικού γεγονότος της τετραετίας, με θέματα για την ελληνική αποστολή και φυσικά για όλους τους μεγάλους πρωταγωνιστές των αγώνων. 
Παράλληλα, στο Euro 2016, δύο απεσταλμένοι του gazzetta.gr, ο Θάνος Σαρρής και ο Αντώνης Σαούλης, παρέμειναν για έναν μήνα στη Γαλλία, καλύπτοντας με αποκλειστικά ρεπορτάζ, συνεντεύξεις και αφιερώματα, κάθε πτυχή της μεγάλης ποδοσφαιρικής διοργάνωσης.

Δυο από τα χρυσά μας Digital Media Awards, αντιστοιχούν σε ισάριθμες αποστολές στην Αμερική του Αντώνη Καλκαβούρα και του Βασίλη Τσίγκα. Πρόκειται για το πρώτο ελληνικό ντοκιμαντέρ για τον Γιάννη Αντετοκούμπο, το απίστευτο ταξίδι του «Γιαννάκη από τα Σεπόλια», που πλέον είναι γνωστός σε όλο τον πλανήτη ως... «Greek Freak»! Επίσης, σε νέα αποστολή στην Αμερική βάλαμε τους επισκέπτες μας στο κλίμα του κορυφαίου εορταστικού τριημέρου του ΝΒΑ, με ένα ξεχωριστό αφιέρωμα και μία 4μελή παρουσία στη Νέα Ορλεάνη, για το All-Star Game του Γιάννη Αντετοκούνμπο.

Στο φετινό Euroleague Final 4 που έγινε στην Κωνσταντινούπολη, το gazzetta.gr εκπροσωπήθηκε με 7 απεσταλμένους. Κάθε καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας των μεγάλων ποδοσφαιρικών ομάδων στο εξωτερικό, οι απεσταλμένοι του gazzetta.gr είναι εκεί… Προφανώς και τα αποτελέσματα αυτής της στρατηγικής εκτιμώνται από τους επισκέπτες του gazzetta.gr και μετουσιώνονται καθημερινά σε μια όλο και μεγαλύτερη δεξαμενή πιστών επισκεπτών. Οι διαφημιζόμενοι δε, επιλέγουν να συσχετίζουν το brand τους με τέτοιες ποιοτικές ενέργειες που προσδίδουν αξία και όχι απλά «impressions».

Στην επιτυχημένη πορεία του gazzetta.gr έχει συμβάλλει, μεταξύ άλλων, η δυνατή ομάδα που κρύβεται πίσω από αυτό, η έμφαση στην παραγωγή πρωτογενούς, αποκλειστικού και ποιοτικού περιεχομένου, η επένδυση σε καινοτόμες νέες τεχνολογίες, καθώς και οι διεθνείς και εγχώριες συνεργασίες, όπως επισημαίνει ο Γιάννης Καποδίστριας, Διευθύνων Σύμβουλος της Liquid Media.

MW:
Πίσω από ένα επιτυχημένο project βρίσκεται πάντα μια δυνατή ομάδα. Μιλήστε μας λίγο για την ομάδα πίσω από το gazzetta και την επιτυχημένη του πορεία.
Γιάννης Καποδίστριας: Ψυχή του gazzetta.gr αποτελούν οι δυο Διευθυντές Σύνταξης, ο Βασίλης Σαμπράκος και ο Μιχάλης Τσόχος. Πρόκειται για δύο πολύτιμα στελέχη με τεράστια εμπειρία στον χώρο της αθλητικής ειδησεογραφίας, ιδέες, δημιουργικότητα, ψυχραιμία και φυσικά ηγετικές ικανότητες. Δίπλα τους μια από τις πολυπληθέστερες δημοσιογραφικές ομάδες παράγει πάνω από 400 θέματα καθημερινά.

Η εμπορική ομάδα της Liquid Media, της οποίας ηγείται ο Τάκης Γεωργόπουλος με Διευθυντή Διαφήμισης τον Νικήτα Μαντά, αποτελείται από συνολικά 30 έμπειρα στελέχη με μεγάλη γνώση της αγοράς, που λειτουργούν απόλυτα πελατοκεντρικά και με γνώμονα τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας. Στη Liquid Media έχουν αναπτυχθεί specialist units για client service, creative, native advertising, social media και advertising operations, που διευθύνονται από expert στελέχη του κάθε τομέα.

Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην Εταιρική Επικοινωνία και την ευθύνη της έχει η Διευθύντρια του τμήματος, Ιωάννα Μπερίου. Πέρα από ενέργειες marketing, η Ιωάννα οργανώνει με συνέπεια σημαντικές χορηγικές δράσεις και ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Ο Βασίλης Παπανδρέου, έχει αναλάβει την επίβλεψη και τον συντονισμό σημαντικών έργων, ως Publishing Projects Manager, μαζί με πολλές άλλες αρμοδιότητες. Η ομάδα της Wedia σχεδίασε το gazzetta.gr από τη πρώτη του σελίδα πριν 9 χρόνια και το βοήθησε να μεγαλώσει ακολουθώντας τάσεις και τεχνολογίες. Πρόσφατα μας βοήθησε δημιουργώντας μια dedicated ομάδα ανάπτυξης και τεχνικής υποστήριξης του gazzetta.gr, η οποία λειτουργεί κάτω από την επίβλεψή της, συνδυάζοντας έτσι τα πλεονεκτήματα ενός in-house development team με την εμπειρία και τα resources ενός μεγάλου digital agency.

Στον σημερινό, άκρως ανταγωνιστικό, διαδικτυακό χώρο, είναι πλέον σαφές ότι η απλή αναπαραγωγή ειδήσεων και περιεχομένου δεν αρκεί. Τι είναι αυτό που κάνει το gazzetta να ξεχωρίζει;
Πραγματικά, αυτό που επισημαίνετε είναι ακριβώς το συστατικό που κάνει τη διαφορά στη διαδικτυακή ενημέρωση. Οι άνθρωποι και οι υποδομές στο gazzetta.gr παράγουν καθημερινά πρωτογενή θέματα, χωρίς βέβαια να περιορίζονται στη σύνταξη ειδήσεων. Φιλοξενούμε απόψεις σημαντικών αρθρογράφων που προκαλούν το ενδιαφέρον και ξεκινούν συζητήσεις. Οργανώνουμε αποστολές σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό, καλύπτοντας τα γεγονότα εκεί που συμβαίνουν. Παράγουμε εσωτερικά σειρά από βίντεο, συνεντεύξεις, συζητήσεις, ντοκιμαντέρ και ρεπορτάζ για επιλεγμένα γεγονότα.

Έχουμε σημαντικές συνεργασίες, όπως αυτήν με το FourFourTwo, το μεγαλύτερο περιοδικό για το διεθνές ποδόσφαιρο, που μας εξασφαλίζουν αποκλειστικό και ποιοτικό περιεχόμενο. Επίσης, επενδύουμε σε ειδικά θέματα, εκτενή αφιερώματα και έρευνες που κάνουν το gazzetta.gr να ενημερώνει και να προσφέρει στους αναγνώστες πολλά περισσότερα από την άμεση και αξιόπιστη ειδησεογραφία.

Υπάρχει κάποια παραγωγή που θα ξεχωρίζατε ιδιαίτερα;
Να σας πω για την πιο πρόσφατη. Φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια από το «έπος του ’87», δηλαδή από την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ, του γνωστού Eurobasket. To gazzetta.gr παρουσίασε αυτές τις μέρες ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ με τους «4 Σωματοφύλακες» της Εθνικής Ομάδας εκείνης της εποχής. Οι Νίκος Γκάλης, Παναγιώτης Γιαννάκης, Παναγιώτης Φασούλας και Φάνης Χριστοδούλου μιλούν και θυμούνται τις μέρες που άλλαξαν την ιστορία του ελληνικού μπάσκετ. Πρόκειται για μια εξαιρετική δουλειά που επιμελήθηκε η συντακτική ομάδα του Gazzetta, παρουσιάζει ο Βασίλης Σκουντής και έγινε πραγματικότητα χάρη στην ευγενική χορηγία της Eurobank, που στηρίζει με συνέπεια τις Εθνικές Ομάδες Μπάσκετ.

Το gazzetta επενδύει στο πρωτογενές περιεχόμενο, πραγματοποιώντας και αποστολές εκτός χώρας. Περιγράψτε μας τη συγκεκριμένη στρατηγική. Οι χρήστες εκτιμούν τέτοιες πρακτικές και την αξία που αυτές συνεπάγονται για το Μέσο;
Το gazzetta.gr ήταν το μοναδικό μη-τηλεοπτικό Μέσο με δικό του απεσταλμένο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Ο Δήμος Μπουλούκος κάλυψε εκτενώς όλα τα τεκταινόμενα – αγωνιστικά και μη - κατά τη διάρκεια του κορυφαίου αθλητικού γεγονότος της τετραετίας, με θέματα για την ελληνική αποστολή και φυσικά για όλους τους μεγάλους πρωταγωνιστές των αγώνων. 
Παράλληλα, στο Euro 2016, δύο απεσταλμένοι του gazzetta.gr, ο Θάνος Σαρρής και ο Αντώνης Σαούλης, παρέμειναν για έναν μήνα στη Γαλλία, καλύπτοντας με αποκλειστικά ρεπορτάζ, συνεντεύξεις και αφιερώματα, κάθε πτυχή της μεγάλης ποδοσφαιρικής διοργάνωσης.

Δυο από τα χρυσά μας Digital Media Awards, αντιστοιχούν σε ισάριθμες αποστολές στην Αμερική του Αντώνη Καλκαβούρα και του Βασίλη Τσίγκα. Πρόκειται για το πρώτο ελληνικό ντοκιμαντέρ για τον Γιάννη Αντετοκούμπο, το απίστευτο ταξίδι του «Γιαννάκη από τα Σεπόλια», που πλέον είναι γνωστός σε όλο τον πλανήτη ως... «Greek Freak»! Επίσης, σε νέα αποστολή στην Αμερική βάλαμε τους επισκέπτες μας στο κλίμα του κορυφαίου εορταστικού τριημέρου του ΝΒΑ, με ένα ξεχωριστό αφιέρωμα και μία 4μελή παρουσία στη Νέα Ορλεάνη, για το All-Star Game του Γιάννη Αντετοκούνμπο.

Στο φετινό Euroleague Final 4 που έγινε στην Κωνσταντινούπολη, το gazzetta.gr εκπροσωπήθηκε με 7 απεσταλμένους. Κάθε καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας των μεγάλων ποδοσφαιρικών ομάδων στο εξωτερικό, οι απεσταλμένοι του gazzetta.gr είναι εκεί… Προφανώς και τα αποτελέσματα αυτής της στρατηγικής εκτιμώνται από τους επισκέπτες του gazzetta.gr και μετουσιώνονται καθημερινά σε μια όλο και μεγαλύτερη δεξαμενή πιστών επισκεπτών. Οι διαφημιζόμενοι δε, επιλέγουν να συσχετίζουν το brand τους με τέτοιες ποιοτικές ενέργειες που προσδίδουν αξία και όχι απλά «impressions».


Μία άλλη καινοτομία του gazzetta είναι και η αυτοματοποίηση των σχολίων μέσω machine learning. Πώς οδηγηθήκατε σε αυτήν την επιλογή και τι προσφέρει στη λειτουργία και διαχείριση του περιεχομένου σας;
Για την ακρίβεια, πρόκειται για ένα σύστημα αυτοματοποιημένου moderation περιεχομένου που παράγουν οι χρήστες, όπως είναι τα σχόλια στα άρθρα μας. Είναι ευθύνη των publishers να εξασφαλίζουν στους επισκέπτες, αλλά και στους διαφημιζόμενους, ένα περιβάλλον καθαρό από παρενόχληση, διακρίσεις, ακραίο φανατισμό, bullying. Τη δουλειά συνήθως αναλαμβάνουν άνθρωποι (moderators) ή/και απλά συστήματα με βάση λίστες «ανεπιθύμητων» λέξεων. Οι λίστες βέβαια δεν αρκούν, όσο εκτενείς κι αν είναι.

Έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα ερευνητών, που εξειδικεύεται στη διαχείριση φυσικής γλώσσας και εργάζεται καθημερινά για την ανάπτυξη ενός αυτοματοποιημένου συστήματος moderation κειμένων, χρησιμοποιώντας τεχνικές μηχανικής μάθησης. Το σύστημα δεν περιορίζεται στον εντοπισμό «κακών λέξεων». Ανιχνεύει ειρωνεία, επιθετικότητα, παρενόχληση κ.λ.π., βαθμολογώντας το κάθε κείμενο. Ο διαχειριστής ανάλογα με τη βαθμολογία αποφασίζει αν το κείμενο είναι δημοσιεύσιμο, ή (αν το επιθυμεί) το παραπέμπει σε human moderator. Στην τελευταία περίπτωση, η κρίση του moderator χρησιμοποιείται στη διαδικασία της μηχανικής μάθησης του συστήματος.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το project αυτό, αποδεικνύοντας τα καινοτόμα και πρωτοποριακά του χαρακτηριστικά, αναγνωρίσθηκε από την Google που πλέον το συγχρηματοδοτεί στο πλαίσιο του Innovation Fund του Digital News Initiative.
Το σύστημα που όντως αναπτύχθηκε αρχικά για την εξυπηρέτηση των αναγκών του gazzetta.gr, εξελίσσεται σε ένα εργαλείο που δουλεύει σε όλες τις θεματικές ενότητες και όλες τις γλώσσες. Έχουμε ήδη ολοκληρώσει integration με το DISQUS, ίσως τη σημαντικότερη πλατφόρμα σχολίων, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες της να χρησιμοποιούν τις αυτοματοποιημένες υπηρεσίες moderation που αναπτύσσουμε.

Κλείνοντας, θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας τους στόχους του gazzetta για το μέλλον;
Καθώς το gazzetta.gr μπαίνει στον 10ο χρόνο της λειτουργίας του, στόχος μας είναι να παγιώσουμε και να αναπτύξουμε περισσότερο αυτά τα στοιχεία που μας κάνουν καλύτερους και να ξεχωρίζουμε. Να εντοπίσουμε τα λάθη μας και να μάθουμε από αυτά. Θα συνεχίσουμε να αναβαθμίζουμε το προϊόν, πιθανόν και με νέες επιλεγμένες συνεργασίες.
Και βέβαια, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε το gazzetta.gr ώστε να παραμένει πάντα σχετικό, ποιοτικό, σύγχρονο, προηγμένο τεχνολογικά ώστε να εκπληρώνει τις προσδοκίες των επισκεπτών του και των διαφημιζομένων που το εμπιστεύονται.

Focus Points
• Οι άνθρωποι και οι υποδομές στο gazzetta.gr παράγουν καθημερινά πρωτογενή θέματα, χωρίς βέβαια να περιορίζονται στη σύνταξη ειδήσεων.

• Επενδύουμε σε ειδικά θέματα, εκτενή αφιερώματα και έρευνες που κάνουν το gazzetta.gr να ενημερώνει και να προσφέρει στους αναγνώστες πολλά περισσότερα από την άμεση και αξιόπιστη ειδησεογραφία.

• Οι διαφημιζόμενοι επιλέγουν να συσχετίζουν το brand τους με ποιοτικές ενέργειες που προσδίδουν αξία και όχι απλά «impressions».

• Είναι ευθύνη των publishers να εξασφαλίζουν στους επισκέπτες, αλλά και στους διαφημιζόμενους, ένα περιβάλλον καθαρό από παρενόχληση, διακρίσεις, ακραίο φανατισμό, bullying.

• Tα αποτελέσματα της στρατηγικής που ακολουθούμε εκτιμώνται από τους επισκέπτες του gazzetta.gr και μετουσιώνονται καθημερινά σε μια όλο και μεγαλύτερη δεξαμενή πιστών επισκεπτών.

• Καθώς το gazzetta.gr μπαίνει στον 10ο χρόνο της λειτουργίας του, στόχος μας είναι να παγιώσουμε και να αναπτύξουμε περισσότερο αυτά τα στοιχεία που μας κάνουν καλύτερους και να ξεχωρίζουμε. Να εντοπίσουμε τα λάθη μας
και να μάθουμε από αυτά.

Marketing Week (T. 1516)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778